5/19/08



Det här var kanske inte det smartaste jag gjort på länge... Men men.... Det växer väl ut hoppas jag.... I efterhand så här så saknar jag faktiskt mitt långa hår väldigt mycket.... Känner mig inte säker när jag är ute och går... Känns som att alla tittar snett på mig och tänker, "kolla munkpojken hahahaha!"

Tror faktiskt att jag inte var vid mitt riktiga medvetande heller när denna klippning ägde rum.... Nåt tror jag till och med kanske hade påverkat mitt sinne på ett eller annat sett....

Men nu är munkpojken här för att stanna...... Men det är lite läskigt.... ......


Så här gick det till...




6 comments:

Anonymous said...

haha, fantstiskt frisyrval må jag säga!

Anonymous said...

fint, men grymt mkt snyggare innan..

Anonymous said...

Helt okej, men mycket snyggare förut =)

Anonymous said...

söt, men jag tyckte om dig mer när jag kunde dra dig i håret när jag smackade på dig duktigt.... Vad ska jag nu göra

Anonymous said...

fresh, dock toookigt coolt när du endast hade hunnit klippa främrehalvan så att det var min där fram men hängande därbak.. lite stoffe svensson på den =)

Anonymous said...

det är inne med pottfrille nu :)

se här vetja: unnamedproductions.blogspot.com