6/1/07

Vad händer?




Ja, vad är det som händer egentligen!
Jo, det är väl så att skolan är på väg att ta slut helt enkelt, visst är det efterlängtat men så här några dagar innan det är helt officiellt vänder det sig lite i magen på mig. 12 år i skolan har man nu gått och det känns som om tiden har haft en något för snabb hastighet, iallfall för min smak.
De sista 3 åren av min skolgång har varit the mest fantastiska av alla mina 12!
Alla desse vänner jag fått och alla trevliga stunder vi haft, kommer på en dag att försvinna!
Men så är det väl inte, men gemenskapen kommer ju ändå på något sätt att förflyktigas eller avdunsta. Så det känns lite sorgligt. Men när jag tänker tillbaks på allt gott dessa 3år har fört med sig så börjar nästan en liten tår bildas bakom mina ögonlock, dessa 3 år har varit fantastiska och jag är ärad över att ha fått delat de 3åren med min kära 04! Tack För Alla Vackra Stunder Vi Haft Tillsammans! : )
Klart vi kommer att hålla kontakten säger man till det flesta, så blir det tyväär nog inte. Önskan om att det kommer bli som förut, där hela klassen är samlad och där alla mysiga människor är, där alla tillför gruppen med just sina attribut som får hela 04 att blomstra av vänskap, kärlek och oförglömliga vänner!
Men vi kommer hålla kontakten såklart, så gott det går! : )
NU börjar det riktigta livet, eller hur är det egentligen, har det redan börjat?
Är slutet av dessa 3år en symbol för början på något nytt, för några är det nog det för andra inte, men något gemensamt är att vi alla kommer nog att sakna varandra, mer eller mindre!



Börjar bli tröööt nu som vanligt, blir så när man skriver bloggar mitt inatten av någon underlig anledning! : )


Sov gott....

L8ers

No comments: