11/30/07

Brazil part two....


Nu ar man har i Brazil, nogot grisfargad men det gor inget, hoppas bara att det blir brunt snart..... Jacob som varit har nagra veckor innan blev brun direkt sa han kallas for Bruno nu, hehe!
Vi gar upp vi 07:00 ater frukost, tar bussen till stranden, pa med solkreeeeeeem, en kooookosnoot och sen ar det surf hela dagen lang, vilket inte ar helt fel.... Idag hoppade det en delfin up ifran havet 20m ifran mig... Sjuk upplevelse ma jag saga...
Pipa, staden vi bor i blir bara mer och mer underbar for varje dag som gar, allt ar verkligen inte som hemma har, folk bor i smo trasiga hus overallt och ar relativt fattiga skulle jag tro... Men dom bryr sig inte, alla tar det bara lungt och chillar pa dagarna.... Grym bykansla har! Idag ar det fredag so tror vi ska ut och CRAZY FESTA som dom sager har nere.... hahah....Dags att smorja in mig med lite aftersun nu sa jag kan sova inatt!

L8ers......

Lite bilder:

Jacob leker.... Han gillar sma hastar!

Crabber gor sin grej.... : )

Ligger ratt skont har maste jag saga.....

Sol....

Hav.....

Varfor kollar folk pa oss som turister undrar jag?

Crabber i poooooolen.......

sand....

Jacob leker in the pooool.....

3 comments:

Anonymous said...

snälla skicka charles till mig med expresspaket på posten!

Anonymous said...

ojojoj, ja du ser inte ut att må dåligt du! lyx. hoppas du mår bra ochatt vi ses snart :)

..... said...

Blev jacobbb glad för den smoootha inslagningen på presenten? : ) ..... och för själva presenten också såklart : ) ser rätt soft ut m8888......... keep it chillaxed