12/17/07

En snabbis i åRE...



Kom ju då egentligen nyss hem ifrån den lilla byn men vi går tilbaka 24 timmar i tiden likt en tidmaskin......

Vakna upp på morgonen i den här byn som jag är uppvuxen i som jag nu för tiden inte alls längre bor i. Tror jag flyttade därifrån dels för att det nu inte är någon större skillnad på åka till Sthlm eller Åre..... Men men, det är alltid roligt att komma hem.. Det var dags att ta på sig skidorna och ut och fota lite grejor, vi hittade ett litet trärail som var helt okej att fota på.... Här gör jag en liten lip-rail-slide..

Efter åkandet på trärailet så hittade vi en liten klippa som vi hoppade lite utför och tog några grabes ( när man tar tag med handen i skidan ) som ni ser.. Roligt var det iallfall :0


efter det åkte jag hem, duscha, surfade lite, tog ett äpple, rita en gubbe... sen var det visst dags att åka hem... Min glada chef Osten hade precis gjort bilen startklar och så rullade vi ut ur ÅRe för den här gången.... Men vi fick en grym ride hem... See for your Self... :



Efter lite sunset riding så stannade vi i Bollnäs för att äta på Pearl Palace mitt emot stadshotellet..... cräääzy!


Chefen gillade maten, även chef nr 2!

Sen åkte vi hem...


Klart slut....

1 comment:

Anonymous said...

men adam, jag tycker ni får ta och stanna i ljusdal och käka istället, sweet som fan här. haha