12/28/07

In Östersund...

Äntligen har jag hittat en fin blå sladd att koppla in i datorn..... KOm nyss upp till staden där jag vuxit upp halva mitt liv... Gick och kolla på där jag sprang runt som kid på dagis nyss.... Kändes lite skumt .... där stod man 15år senare på samma plats där man sprungit runt och lekt och ståååjat sig.... crääzy!

Julen är över vilket är sjukt skönt..... Var i kungsberget och åkte lite skidor när jag ändå var i Gävle trakten, grymt rolig åkning där... HAr en film därifrån som jag lägger upp om nån timme.... Här kommer lite bilder ifrån kungsberget... Där den oerhört goda och trevliga Johan Lantz tog hand om mig... :

Den gode Johan! we like...


hopp i ett hopp...

bonk.... : )

Backfliiip....


MAT!


Rail to tail...



Rolig dag var det allt... KOmmer en film som Jocke J har gjort snart....

drar till usa snart också, därifrån kommer det komma massa bilder m.m..... ska bli roligt ! : )

Hade fint så länge & god fortsättning!

1 comment:

Anonymous said...

good times:D