1/31/08

A night at the museum and FINE Jucie Formulas.....


Innan jag börjar skriva idag, så måste jag bara berätta en grej... Var runt hörnet där jag bor och hittade en affär som är så otroligt bra, finns inget bättre, den bästa affären som finns i hela världen... Som verkligen inte finns i Sverige :( Skulle kunna fltta hit för just den affären... Det dom har på menyn ser ni här ovan..mmmmm!

Museum dag var det idag.... Först Natural History och sedan Moderna Art.. Två väldigt roliga museum... På Natral History gick jag på en sån här film som var kanske 40min lång som var på en sån här mega stor skärm, trots att jag gått hitt självmant utan att någon skola har tvingat mig hit så kunde inte mina ögon hålla sig öppna, utan jag somna och sov igenom hela filmen i princip...... Sitter kvar ifrån skolåren det där tror jag.. Men Modern Art var riktigt sweet.... En liten rolig grej är att på Natural History så gör dom reklam för att man kan få övernatta på museet om man vill, precis som i filmen... Låter lite läskigt tycker jag!
Här kommer lite bilder ifrån The museums!

Natural History







Modern











Då får NYC vara klart för den här gången... Sitter och väntar på att min shuttel ska komma nu... Hörs om 24 timmar igen.. Då ifrån ett rätt kallt inte allt så trevligt Sverige om jag hört rätt... : )
L8ers....

No comments: