1/30/08

One night in New York

Igår var det natt här i New York och nu är det morgon.... Var ute rätt länge igår så tog sovmorgon idag... Det va skönt!
Efter en hel dag på stan var min fötter rätt trasiga och även lite knasiga, vila blev det.. Sen gick Adam på en bio, The Bucket List... Rätt bra film faktiskt.. Efter det var kl 24 kanske och Adam ville inte gå hem, så jag tog en besök på Starbucks och tog mig en promenad genom NYC kvarter med sällskap av min lilla kamera... Sedan vid 03 tog jag tuben hem för att sova lite... Får se vad det blir för äventyr idag.... Hörs imorn! : )

Natt i NYC....











1 comment:

Anonymous said...

Hmm.. How should I put this? I think you overappriciate your own ability behind the camera. You're not as good as you seem to think. I'm sorry but that's just the way it is. Or as you would have said it in Sweden, "simpla motiv, du tror du ar all that for du har bra camera" Take some classes or summin...