6/3/09

work

Mycke och göra just nu inför utställningen, inte direkt det enklaste... Det är svårt och få rätt färger överallt, bra storlekar, fina ramar m.m. Men tillslut hoppas jag att det blir bra...

Befinner mig just nu på jobbet, vilket jag alltid gör mellan 09:00 - 17:00, mån - tor... En ny trevlig erfarenhet förutom att jag är så trött när jag vaknar på morgonen.
Börjar komma in i jobbandet nu iallafall och blev klar igår med en uppdatering av Hope´s hemsida..
--http://www.hope-sthlm.com/
Man lär sig mycket här vilket är bra... Idag vet jag inte riktigt vad som ska göras, tror jag ska fota av några bilder ur nån Anton Corbijn bok...

Här är en bild som kommer synas på en av dom vita väggarna den 13 juni..


Hej

2 comments:

Helena said...

Kan jag sprida inbjudan till lördag på min blogg?

Anonymous said...

Alla är välkommna! så gör det : )