3/13/07

Having great fun in Lech!



En liten berättelse om mina äventyr i den suspekta annorlunda men ändå trevliga staden Lech!

Äggröra, äggröra och äggröra! Det fanns äggröra varje dag vid frukosten där på stället som alla vi människor bodde på. Jag älskar nämligen också äggröra väldans mycket, för att ni ska förstå hur hyper mycket jag älskar det så gör jag en liknelse vid hur gott ett är för ett nyfött barn att suga på en sk tutte, ungefär samma känsla skulle jag tro.......



Se här vad ybergott det ser ut!



Vi bodde på ett sånt där hotell i Lech, eller korrekt sagt 3 km utanför sjävla staden, byn, hållan, grotthålet, supa ner sig på afterskin och allmänt va cp stället eller Lechemalm, vad det nu kan tänkas klacifieras som. Strunt samma. Hotellet kan förkortas med en mening :
- Kubiskst gruppboende med trevlig personal med en helhet som tyvärr resulterade i crash bang bang..........



vaknar en morgon och tittar ut, möts av en nästan orgasmisk syn.... det har snöat, bilder säger mer ord som de säger, eller en bilden säger mer än 1000 ord kanske det heter: )



Vaknade till denna vy!





Här åker Adam i lite fryst h20 nysnö!



Dagarna gick som de gick där nere, mycket trevligt på alla sätt och vis var det förstås. Och dagarna blev nog det pga alla dessa trevliga människor som jag har fått möjligheten att träffa och jobba med. Tinka får en att bli glad så fort man för någon slags negativt känsla, då hon ständigt är glad och trevlig med hennes söta leende. Kristin som var den stora kvinnliga chefen tog hand om oss och gick omkring och ordna och dona och var söt.... Snäll var hon också, mycket!
Sen har vi Anna som är jätte trevlig och fin hon med, lite stresssad till och från men lyckades ändå se otroligt snygg och bra ut varje dag, bra jobbat tycker jag : ) . Stella med sina fina dreds hjälpte till att förgylla min tillvaro...Mina rumskamrater Anders, Andreas & Anders var det bästa rumskamraterna man kan ha...... Sen har vi Jörgen också, han är söt må jag säga!
Sen alla modeller, stylister, make up och skidåkare som också har gjort resan till great fun!
Tack för trevligt sällskap till alla som var med! : )

Här är några av de underbara homo sapiens ur våran lilla grupp!





Hela tanken med resan var att få bilder till en höstkatalog, så det blev ju en hel del arbete också! Sitta mellan 2 sk "supermodeller" från Paris är inte det lättaste ska jag säga er, jag höll på att komma i byxan ska jag säga er! Visar några bilder från hur det har sett ut under veckan när vi har arbetat....... Bilder är roligare än massa ord tycker jag! Men man kan kombinera dessa saker kom jag på och på så sätt få den ultimata bild upplevelsen : ) sjukt sweeet


2 modeller i iklädda trosor och tröja + en Adam i upplösningstillstånd






Här står vi uppställda på rad för att vilken sekund som helst springa fram mot kameran för att få några levande foton, väldans skojjigt... Jörgen bakom kameran såklart!






visar väldigt fint hur man gör när man står där och flashar så där som modeller ska göra, här den klassiska fru och herr looken!





Jörgen in action!





David i knäböjs positionen och toyboy looken på såklart!



Dansken visar ja, hur man gör för att se snygg ut på ett snyggt sätt!



Fotografen Jörgen är värd en liten paragraf själv här i min blogg!
Han är en skulle man kunna säga något infatil skönrolig skåning, men tackvare hans underbart sköna dialekt så blir denna smula infantilitet som man kan finna hos honom oherhört positiv när den blandas upp med hans roliga och trevliga personlighet. Jörgen var den som tog alla Fashion foton under resan och är en otroligt duktig fotograf ( du kan se mer av honom på www.skarp.se , Jörgen Ringstrand ) och som sagt väldigt rolig. Resan blev mycket roligare tack vare hans närvaro tycker jag!

Han är väldigt fin i sin frisyr också, värt att nämna!


Jörgen in action igen dock utan kamera, vet inte riktigt vad han pysslar med här! : )



Här med avslutar jag del ett av två i den fantastiska berättelsen om äventyren i Lech!

2 comments:

Mats said...

Hah fy faen va skoj. Adam i upplösningstillstånd ja... det va grejor det hihi :p

najsig resa iaf ;)

Anonymous said...

fin blogg adam.
haha i upplösningstillstånd. snarare i utlösningstillstånd... oj, gick jag för långt nu?