6/18/07

A serie of skate


Rullade fram på mina lilla träplanka med 4 hjul fast skruvade under den häromdagen.
Jäkligt skojigt faktiskt, men som ni ser dog jag även nångång vilket är rätt vanligt när man åker på en såndär rullbräda. Men ändå fortsätter man för att det är just så himlans roligt.... Det är även skönt att åka rullbräda för att man slipper tänka på något och man kan bara leva i nuet och skita i allt för studen och bara åka runt på sin rullbräda och göra det man känner för. Precis så gjorde jag och allt var underbart och jag bara njöt sen helt plötsligt låg jag där något paralyserad och kved som ni ser på bilden. Så den där underbara känslan kan försvinna lätt, men den kom tillbaka några minuter efter bara. : )

Tror alla behöver pyssla med något eget då man bara kan försvinna ifrån världen ett tag till sitt egna lilla land och bara leva och inte bry sig om nånting, att bara va! Annars går du under till slut tror jag.....


Keep it up folks......

3 comments:

Anonymous said...

Adam med den optimala skatestilen ;) Jävligt chill kombo att rampa med trenchcoat dude!

PEACE

Anonymous said...

det var en kul session:D

Anonymous said...

amagaad, snyggast ! <33