7/31/07

Imperfekt


Vad har hänt.... I helgen jobbade jag som coach åt 20 små skrikande 12-15 åriga pojkar och tjejer i en liten by som har blivit döpt till Orsa. Där tillbringade jag 3 lagom långa dagar med att lära de små liven att hoppa vattenhopp och studsmatta... För er som inte vet vad vattenhopp är så ber jag er titta lite extra noga bilderna och att använda eran slutledningsförmåga så tror jag nog ni kan lista ut vad det är som händer..
Visst visst skulle jag kunna berätta små roliga incidenter som har hänt under de här 3 dagarna men jag är på ett relativt dåligt humör just nu och låter det illa nog gå ut över allt och alla... Livet i sig själva är rätt ironiskt måste man säga men man får nog ta det mesta med lita ironi idag för att inte bli galen eller helt fanatiskt....

Här kommer lite pics ifrån helgen så får ni som sagt bilda er en egen uppfattning om hur det har varit:


Lunch

h20hopp





No comments: