8/29/07

Boyaaaa


Klockan brukar ringa vid kanske 08:00 tiden. Först kollar jag hur vädret ser ut ute, är det fint väder går jag och snozzar en halvtimme till kanske. Vid dåligt väder tar jag mig en snoooozzzz på kanske 1-2 timmar. När väl själva proceduren att ta sig ur sovrummet är klar är det dags att fylla upp min lilla ventrikel med lite näring så jag orkar med hela dagen. Efter frukost är det dags att ta på sig alla skid-kläder och vandra bort till liftar-stället där vi varje dar står och visar upp våra tummar för att få skjuts upp till backen.

När tilslut någon har plockat upp oss så påbörjar vi den långa färden till SnowPark som stället heter där vi utövar vår skidåkning och påvägen dit måste vi ta oss igenom
ett väldigt vackert landskap.....


Efter 30 minuter så är vid frammer vid avfarten till .....

Efter det så beger vi oss uppför ett berg i 30 minuter. Vägen upp dit är dock alldeles för smal/grusig och brant.... Men det brukar gå bra. Igår låg det tyvärr en bil upp och ner när vi åkte ner. Men de klara sig utan skador tror jag.....





Sen åker vi skidor i 5 timmar....

Sen är det dags att lifta ner igen. Efter det går man hem, äter mat, strecthar sina muskler, tvättar sig, sover lite, äter lite igen...... Efter allt detta så brukar vi ta en session med rubix kuben......
Efter kuben tog jag mig en liten promenad runt den lilla byn som vi är bosatta i och fann till min kanske inte allt för stora förvånad en stor svart hand....


Efter att ha sett den stora svarta handen så begav jag mig hem......
När jag kom hem var det mörkt ute, vilket betyder middag. Några burgare senare så gick vi hem kollade på en rulle för att tillslut somna in......

Lite RaNdOmE PicS.....



No comments: