8/23/07

Hanging out in NZ

Efter en mördarresa och efter 5 dagars anpassning börjar jag nu äntligen börja leva normalt igen. Har varit lite drygt att somna som ett visset brunt/grönt men ändå lite svart liknande träd varje natt och vaknat upp för pigg vid 05:00 tiden. Men nu så!
De första dagarna här i NZ så bodde vi rätt dåligt. Rättare sagt sjukt jäkla skabbbbbigt. För jävligt, i ett så kallat Hostel när medeltempraturen låg på ca +2 på nätterna vilket är för er som inte vet är rätt kallt. Annars har det inte hänt så där jätte mycket här än. Har börjat åka lite skidor nu, men känns konstigt att åka igen efter ett långt uppehåll. Skidkänslan är borta, men jag hoppas att den kommer snrt igen. Idag flytta vi dock till ett mycket bättre boende som heter Wanaka Heights som är rätt yber...... Något annat som jag märkte när jag landa här i NZ är att det mesta är tvärtom, ja lite annorlunda:

- Månen är på fel hål
- Vattnet snurrar åt fel hål
- Bilarna kör på fel sida av vägen
- Vilket resulterar i att ratten sitter på fel sida i bilen med
- Vilket gör att man för ofta håller på att bli på körd
m.m.

Ikväll är första tävlingen här nere också. Ett railjam mitt inne i stan. Ska bli väldans roligt faktiskt och få tävla lite igen. Kommer dock va tufft motstånd men det kommer bli skojigt.... : )

Ska äta lite gula kiwi´s nu innan det är dags att tävla....

Syns snart,,, L8ers

Randome pics........







............ Boyaaaaa

1 comment:

Anonymous said...

Ey måste säga att jag verkligen diggar dina bilder grabben!