9/26/07

Photoboooooth....

Finns ett program på de flesta mac datorerna som just heter PB... Det är ett program som man alltid kan använda om man har lite tråååkigt, brukar alltid bli lite roligare när man dubbelklickar på just detta program.. En annan rolig grej med det här programet är att eftersom min dator är bärbar så är det lätt att flytta på och så, det roliga är att jämt när jag öppnar PB så brukar jag ha massa nya bilder som jag själv inte har tagit, folk har själva tagit sitt förnuft till fånga och snott min dator för att leka lite... rätt skojigt faktiskt.... så tänkte dela med mig lite av mitt PB album till er nu så förstår ni nog lite bättre, spec ni som är lite utanför allt och fortfarande använder er av PC ; )






















1 comment:

Anonymous said...

det som är lite creeeepy är att alla bilder är modifierade, utom den sextonde bilden uppifrån.... : )