3/31/08

In Oppdal

....................

Snubben som har hand om kameran på den här resan ställer in massa blixtar och sånt..!

en kille i luften som heter Matte

Christian i bäcken tittar efter om det blev fett......


Så här ovan ser nu task nummer 2 för dagens action-aktiviteter.. Det blev en bäck som vi gjorde diverse 180s över + en frontflip... Så det var rätt skojigt, hoppa över bäckar är skoj det.... Men innan vi hoppa över bäckar så begav jag mig till en driva som hade blåst upp som kanske var runt 6-8 m hög ... Byggde en liten kick ut där för att snurra lite... Jag har inte hoppat så mycket fråm drivor så var faktiskt väldigt rädd för att prova det, ser ingenting förutom en kick som man tror ska ta en till helvetet om man hoppar ut för den... Men det gick bra det där... Fick några fina pics... Christian var snäll idag och gav mig en av bilder vi fått....



.
.
.
.
.
.
.
.

Så det var det här två grejorna som fick tiden att gå idag. Men det va kjempe roligt som dom säger här..

Så här ser jag ut i trästugan efter en lyckad dag. Imorn ska vi hoppa på det stora hoppet dom byggt här, kommer bli skickilige nice de..


Hörs imorn!...




HEJ DÅ

1 comment:

Anonymous said...

nice adam. is there going to be an edit of this jibbin thing?

you can visit my own blog:
http://christianjuettner.blogspot.com/