5/25/08

Crash Boom Bang



Åkte bil i torsdags tror jag..... Rätt tidigt, innan dom flesta av er ens hade gått upp till och med... När jag nästan var där jag skulle vara så dök solen helt plötsligt upp och jag som nyss tagit av mig glasögat.. Sol i ögat och jag svängde lite åt höger, ojsan, där stod en lastbild parkerad på motorvägen... Så jag fronta med den i 110, och bilen blev som när man mosar potatis, mos alltså.. Ni ser ju ovan hur den blev, bilen då.. Och just därför har jag inte skrvit nåt i bloggen på ett tag.. Men nu kan jag det, kan till och med skriva med händerna vilket jag är glad för, kan även gå vilket känns väldigt sweet, ända komplikationen blev två sprickor i nacken på kota nummer 6, hade tur så dom satte sog på plats av sig själv.. Nackkrage i 2 månader slapp jag undan med vilket jag är jätte glad för.. Är på ett sånt här ställe som är sjukt osoft just nu, ett sjukhus... Tråkiga väggar, dålig mat, sunkigt, trashigt, det mesta.... Men fick internet idag, väldigt bra...

På sjukhuset....
Var rätt ledsen i början och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till, jag borde va död sa dom men det var jag ju inte... Mycke tankar i huvudet... Höll på att bli tokig..... Tänkte för mycket på allt för jobbiga saker...








Efter massa timmar av att nästa bli tokig i huvudet lessna jag totalt på allt och sa till mig själv att det inte blir bättre av att göra sig själva tokig och att tänka på massa konstiga jobbiga tankar... Så bestämmde mig för att göra det så bra som möjligt... Och mycket tack vare alla som har hört av sig, det har hjälpt fruktansvärt mycket och nu känns det ändå rätt bra... Mina true dudes som har varit här har hjälpt väldans super mycket, har fått pep till tro på framtiden igen nu tack vare alla mina fina underbara vänner.. TACK!...... Tror det kommer bli en bra sommar efter allt... Har fått en hjärnskakning också så om texten är lite fel så, ja... ; )



7 comments:

Anonymous said...

vilken tur att du mår bättre nu trots allt, otäckt att saker och ting kan vända så snabbt i livet.
Hoppas att du snart e lika pigg och kry som vanligt.
Ta hand om dig och ett stort krya på dig!
// frida

Anonymous said...

Holy Shit! Det är vad jag kallar TUR! Du borde vara väldigt tacksam! En nära vän till mig bröt nacken och hade liknande skada med en spricka och 2 bitar som lossnat från en utav kotorna.. Inget kul alls. Ni har en sak gemensamt och det är att båda är bra personer och kommer klara av situationen. Lycka till Adam!

Anonymous said...

härligt att du verkar må lite bättre iaf. Du är en stark person, så detta kommer du klarar dig igenom galant.
Ta hand om dig och njut av sommaren, trots det som har hänt!

// Emelie

Anonymous said...

Whaat? adam.. fyfan va skadak jag blev när jag läste, sånthär får inte hända!! hur i helvete. :(
shit, jag typ deppade när mitt knä pajja.. håller alla tummar jag har för dig och hoppas verkligen att du läker ihop och blir hel så fort som möjligt!
get well soon!
/jeppenator

tina_w said...

hej Adam!
Hörde av Jacob vad som hade hänt och vill bara säga att jag tänker på dig och är jätteglad att du klarade dig så pass bra ändå!!!
Ta hand om dig!!
Kram Tina

Anonymous said...

tur att du klarade dig så bra som du gjorde!

yanmaneee said...

yeezy boost 350 v2
nike off white
adidas nmd r1
yeezy boost 350
yeezys
yeezy boost
curry 6 shoes
kyrie 5
golden gooses sneakers
kd 11