5/16/08

Lite sVartviTt







Sladden funkar inte så har inga biler att lägga upp.... Så fick ta lite andra som jag inte använt... Är kvar här uppe i gränsen och nu är det sjukt sweet här uppe. dött dock.... Typ bara jag kvar här och en fotograf.. har varit ute hela dagen och fotat... Fick bäst bilder på hela vinter idag, 3 riktigt bra... Ska försöka lägga upp dom lite senare.... Mindre bra är att jag bröt näsan idag, men det är sånt som händer.... Landa kort på ett naturligt gap vi hitta som var 18 - 20 m långt och 5-6 stepdown... Landa mitt i väggen med nästa först... Men fick ut 7 st tramadol så jag klarar mig nog...

Tävlade i extrem-NM i onsdags också... Har inte tävlat så mycke i att åka ut för massa klippor och sånt förut, men det gick rätt bra... kom på 24:plats av 100 åkare, en plats ifrån finalen...

Nu ska jag gå och sova... Är slut nu!

L8ers...

No comments: