5/27/08

eGet-tAk igen



Idag fick jag äntligen komma hem.... OCh det känns sjukt bra att få sova hemma och se sitt eget tak igen istället för ett sjukhustak som jag kan säga inte är allt för trevligt att titta på....

Och det känns bra att va hemma igen, idag har Calle Crbber vart här plus Marcus Hansen... Crabber ligger föresten kvar här bredvid mig och kollar tv och äter saker som egentligen inte är allt för nyttiga...

Här är Crabber....


Idag har jag bara hållt mig hemma och gäst i min soffa och tittat på tv, Marcus Hansen som var här förstod nog att jag kommer behöva vila mycket nu så han tog med sig en liten låne-leksak, en dvd som innehåller 5 skivor med en sjukt grym serie....



Och för er som inte kan baklängeska så står det: Flight Of The Conchords!

Nu ska jag titta lite mer på min nya favo-serie.....



Hörs imorn..

L8er

2 comments:

Anonymous said...

Härligt att du verkar må bättre iaf! Alltid skönt och komma hem igen från sjukhuset, inte alltför trevligt där.
Men krya på dig och ha´de gött!

Anonymous said...

Var är de resterande delarna av stormtrooper-dräkten? :)