7/31/08

Knifed



Otur eller öde? svårt att säga men känner mig rätt olycksdrabbad....
I söndags hade jag varit och skate:at med en polare i humlan, vid 22:20 sitter vi och vilar och dricker lite saft.. Då framträder 3 gestalter ur hunlans mörka skog.. 3 dudes varav ingen verkar ha rötter norr ifrån. En av killarna glider fram och sätter sig bredvid mig. dom andra två ställer sig bakom.. Det slår mig att dom inte är här för att va trevliga... En killen börjar jiddra om att jag muckar gräl med hans killar...
Jag tittar på han och säger, - Vi sitter bara här och chillar!
Snubben ser min mobil som ligger precis bredvid mig och tar den snabbt och gör den till sin egen.. Snabbt efter det försöker jag ta tillbaka mobilen, allt slutar i att alla 3 i hans lilla gäng tar fram varsin stor, inte super stor men ändå rätt stor kniv. Börjar hota hos, viftar hej vilt med knivarna vilket är fruktansvärt obehagligt då man vet att en av dessa snart kan bytta position till sin egen mage.
DOm tömmer hos på alla våra tillbehörigheter, jag andas ut... Nu har dom ju fått plånbok pengar etc så då lär dom ju dra.... Skenet bedrog mig... Helt oväntat kommer en av killarna som står bakom mig fram och tar ett stadigt nackgrepp på mig och drar kniven i nacken på mig och drar den så den borrar ner sig under skinnet längs med nacken... Jag lyckas hoppa upp och vi tar oss därifrån efter en kort springtur ifrån 3 knivviftande snubbar.... Efter ett tag stannar vi upp, det börjar rinna lite blod från nacken och vi tar oss hemmåt för att plåstra om oss lite och ringa politzi..!

Har suttit i förhör och sånt skit nu och dom tror att dom kanske har hittat dom, vore sweet att få sätta dit dom så dom inte kan gå och skära i massa andra...!

Oprovocerat våld e så sjukt onödigt och hemskt.....

Sjukt nöötigt.....

3 comments:

Anonymous said...

Det där lät inte alls speciellt trevligt, urs. Tur att det gick bra iaf!
Turen verkar inte vara på din sida just nu. =(

Anonymous said...

shit, undrade varför det inte gick att ringa dig : P hör av dig m8 / kira

Anonymous said...

Blir så sjukt förbannad när jag får höra om sånna här saker. Har även råkat ut för detta själv och det är grymt obehagligt och det känns sjukt att man inte ens kan känna sig trygg i Sverige längre.