9/21/08

en dag i Nickes husvagn



Igår var jag hos min käre vän Nicke.. Nicke bor i en husvagn bredvid sina föräldrars hus och i en mycket trevlig sådan, alltså husvagnen...
Dagen började med att jag stog och hängde vid Högdalens grill där en lokal lodis sprang runt och försökte fånga duvor, tyvärr gick det inte så bra för honom. Efter ett litet tag så rullar Nicke fram med sin bil och hämtar upp mig för att ta mig ut till hans husvagn ute i Huddinges farliga skogar.
Efter några mils körning på farliga små skogsvägar så uppenbarade sig den vackra och ståtliga husvagnen.. Jag öppnade dörren och inträde in i denna fantastiska konstruktion och kom att tillbringa resten av min dag i vagnen..
Först satt vi och data-nerd:a lite och sen åt vi lite bullar och så drack jag te och Nicke drack kaffe med mjölk i. Efter fikat så tog vi en lite foto-session som blev väldans hyper duper rolig.. Tänk att det kan va så roligt i en husvagn.. Så här kommer lite bilder som vi tagit fram tillsammans... --->

wiiii...




nicke är en cool kille som ni ser... :)



Mig själv liggandes på vagngolvet






Sen tog dagen slut och mörkret kom att landa... nicke körde tillbaka mig till tuben som jag sedan tog hem för att påbörja nattens äventyr.. Det jag inte visste då var att jag skulle finna mig själv sittandes i Nickes husvagn kl 03:00 senare den natten.. Men det är en annan historia!

.
.
.
.
.
.
.

No comments: