11/5/08

bonk Onk

Dåligt väder idag igen... Turen är verkligen inte på min sida på den här resan!
Kände idag att det inte gick att gå omkring i samma kläder längre så mitt dags-mission blev att ta mig ner till Migros (rusta) för att handla lite kläder att ha under...
Drog en rätt skön promenad ner till byn där jag mötte kossor, spindlar och en brevbärare!
Här är lite bilder ifrån äventyret...

Ett fint hus stog där bara mitt i skogen


Gröna plantor fanns det även efter vägen.. hummm!


En läskig tunnel som måste passeras. Men vad är ett äventyr utan lite hemska tunnlar




Ett äventyr senare befann jag mig på Migros med en vagn fylld av lite diverse kläder som skulle komma att klä mig resten av veckan..
Här ser ni fynden, total kostnad: 23 chf = ca 150kr


Sen begav jag mig till ett hus där Henrik Harlaut, Phil Casabon och Jf Houle bor för att avsluta dagen med ett pasta-party! whiiii.. :)


Lite senare dök även Michael Deschenaux upp med sin sjukt mysiga hund Drama... Har aldrig träffat han förut utan har bara hört massa rykten m.m om honom.. Det vissa sig att Michael verkar var en sjukt trevlig och jordnära kille.. :)


Imorn blir det skidor! Jippi.. buhh

sov gott

7 comments:

........ said...

en sektmedlems garderob : )
sattit igång bloggen igen.....
hör av dig när du kommer hem m8..
puuuuussss

Anonymous said...

han ser ut att vara väääldigt jordnära!
BRA tredje bild. ;)

gustafbergqvist said...

Sköna bilder som vanligt i denna blogg!
Hoppas vädret blir bättre så ni kan åka!!!

Anna Bergström Dardanell said...

tunnelbilden var jätte jättefin!

yanmaneee said...

nhl jerseys
nike air vapormax
coach bags sale
nike air max 2017
nike air max 90
supreme
kd 10
air jordan
cheapjordans
air jordan

sebin said...

n9n76y4p80 s2f14o4g99 g5i46g6r38 c9p71p3j54 d1p14n5w28 g3j69a9l42

Unknown said...

s8v44k3l46 k9o81y0m50 s2l01s8q10 n6y22t0h86 t1f62c4c28 o1i65t4c76