3/30/09

flyga söder ut

Började den här dagen med att gå på toaletten och ta ner gårdagens blöta som idag var torra skjortor... Efter det drack jag en smoothie för att sedan packa min väska full med kläder...
När väskan var full så hoppa vi in bilen och satte fart mot t-centralen...


Vid t-centralen vinkade jag ajö till Fillan & morsan och hoppade på express tåget mot Arlanda..

Gick igenom en färgglad passage...


Sen letade jag upp Jörgen och sen letade vi upp en stylist och två personer ifrån tidningen King, Pamela & Claes som är moderedaktörer där...
Sen stötte vi på ett av mina favoritband vid incheckningsdisken, The Cardigans....
Och sen hoppade vi in i ett flygplan som skulle ta oss till Franska Rivieran..




Drygt tre timmar senare gick vi ut genom en svängdörr och mötes av ett vårigt och varmt Nice...


Efter att ha njutit av våren ett tag så hoppade vi in i en bil och körde genom staden för att till slut anlända till vårat hotell och på vägen till hotellet såg vi Ashton Kutcher som satt i en väldigt röd ferrari bil, han var här och filmad till nån ny rulle .... Det är fint här i Nice!



Sen kom vi till hotellet, mysigt sådant.... Här är mitt badrum....


Sovdags...

No comments: