3/26/09

oj


För nån vecka sen gjorde jag en liten intervju för Sthlm City ang när jag blev rånad i somras. Jag trodde det skulle bli någon liten notis nånstans i tidningen...
Men när jag igårmorse hoppade på t-bana och satte mig på en av åkstolarna så såg jag mitt eget ansiktet på framsidan av tidningen som snubben framför mig satt och läste... Något chockad tog jag upp tidningen och såg att det blivit lite mer än bara en liten notis.... Lite synd att få ett cover över en knivskärning, men så är det ibland...



.
.
.

Nya avsnittet kommer upp imorn också....

Sen kommer jag lägga skidorna på hyllan ett tag nu här fram över... Har fått ett nytt jobb och har då valt att ta en liten pause ifrån skidorna och fokusera på jobbet.... Ska bli väldigt roligt, nu på måndag börjar jag och då bär det först av till Nice en vecka och efter det blir det en liten tur till NYC..... Så på måndag börjar dom nya äventyren!


Sova Dags...

Hej

No comments: