4/16/09

jobbido


En lång dag har passaret idag... Gick upp vid 05:30 imorse då min 3310 började låta högljutt. Torkade ur sömnkornen ur mina sömniga ögonen, satte på mig byxor, t-shirt & ett par dojor. Gled ner till frukosten där jag mötte resten av crewet. Vi gick igenom vad som skulle göras under dagen medan en välsmakande äggig röra mättade min lilla ventrikel....
efter frukosten laddade vi bilen med en massa prylar och vi begav oss återigen till Peter Beard´s hus, för er som inte sett hans grejer, ta en titt här

- http://www.peterbeard.com/work.htm

Sen började vi plåta för fullt.... Här kommer lite små-shoots ifrån Fillans mammas digi-kamera..




Sen var det lunch, god lunch...


Efter den goda maten begav vi oss återigen in i arbetarmodet...
Här sitter jag och trixar lite med en massa filer..


Dagen gick och jorden snurrade vidare tills det till slut blev mörkt... Mörker är även ett tecken på att det är dags att blunda, dags att blunda!

Sovtid..

Hej

No comments: