4/27/09

siraP



Sätter mig i en stol på flygplanet, knäpper bältet, sätter på mig ett par hörlurar, letar fram Devendra Banhart och somnar in....
Vaknar 2,5 timmar senare av en kraftig inbromsning, sakta men säkert åker vi längs med flygbanan på Charles De Gaulles...

Hämtar upp alla väskor och hoppar in i en varm/kall taxi.... Jag tittar till vänster om mig, där sitter Jörgen och leker lite med sin BlackBarry, tittar åt höger, ett vackert Paris.... Efter 40 minuter i den varm/kalla taxin hoppar vi av för att ta och checka in på hotellet som ska bli vårat hem för dom närmsta dagarna..

Rum 621



Dusch, vila, ner till lobbyn, in i en vit skåpbil som ska ta och köra oss runt i Paris....




Efter åkturen i den vita bilen var alla väldigt trötta... En middag blev det, en god sådan för att sedan ta och krypa till kojs...

Hej!

1 comment:

Anonymous said...

fan va gött liv du lever asså, är min förebild!