5/4/09

hos Nick


Den här dagen började vid 09:30 då mina ögon började klia....
Kunde inte somna om så det var bara att gå upp och börja dagen...
Efter att ha försökt fått ut gruset ur mitt öga så ringde mor min och bjöd ut mig på en veggie-restaurang i gamla stan.. gott!



Efter att ha fyllt magen med ost-sås och grönsaker så blev jag väldans mätt...
Efter maten åkte jag till Nick, vi skulle nu börja redigera på nya och sista wp-avsnittet...

Nick bor fint ute i skogen...


Lekstund med katten? eller inte, katten har av någon anledning börjat föredra att ligga och chilla...


Nattpromenad...

Nattinspektion av kylskåpet..

Nattmat...


Och nu ska vi fortsätta med det vi gör...

Hej!

2 comments:

Anonymous said...

Hur gör du för att få bilderna så retro ut? vad gör du i photoshop?!

Jens said...

Hej.
Vilken restaurang var det ni var på i Gamla Stan? Skulle vara skönt att få lite bra tips på bra restauranger som man slipper kött på.
Är du vegetarian? Kommer ihåg att du postade någon bild för längesedan när du laga quorn så jag har undrat det ett tag.

Ha det bra!