5/3/09

hemma på Fridhemsplan


Invigde köket idag... Kokade ihop lite diverse grönsaker och gjorde just en grönsaksgryta. Efter maten la jag mig på sängen och läste lite i en bok...

"en blomma Afrikas i öknen" en väldigt bra bok om du gillar att läsa böcker...


Somnade till lite efter några sidor och när jag sedan vaknade till liv så hade min gode vän Chalmar Crabber kommit på besök....

Fin pojk


Och nu ligger jag och Chalmar i sängen och vilar lite och lyssnar på Chet Baker... Bra musik om man gillar Jazz...




Nu ska vi lyssna vidare!

Hej

1 comment:

Jeppenator said...

fan adam måste bara ge dig props för alla bilder, sjukt skön känsla och stämning i varenda en av dom! går in ofta på din blogg bara för att förundras av dessa underbara konstverk alltså! haha jävligt snyggt må jag säga! hoppas du trivs i nya hemmet också