8/26/09

helg

Helg, två dagar som består av avslappning och lite mindre måsten, iallafall för min del.
Fenomenet helg har börjat betyda mer för mig nu den senaste tiden faktiskt, beror med största sannolikhet på att jag nu jobbar varje dag förutom på helgen då... På vinter är det inte direkt nån skillnad på en tisdag eller en lördag, det man utgår ifrån då är väder och snöförhållanden mest... Föredrar att rätta mina dagar efter väder framför gå till jobbet... Men nu har det nästan nyss varit helg, jag hade en bra helg!
Helgen började med att jag vaknade upp i min & Felicias lägenhet... Gled upp ur sängen och hämtade lite vatten för att sedan återvända till sängen för att krama lite på Felicia... Hoppade sedan över till soffan för att spela lite Skate 2 vilket för övrigt är ett väldigt roligt spel...


Efter en fridfull morgonstund begav jag mig mot galleri Lars boman (http://www.gallerilarsbohman.com/) för att hjälpa min vän Hansen med lite grejor.. På vägen dit gick jag igenom ett förvånansvärt tomt humlegården...


Sedan hoppade jag på buss nummer fyra som förde mig hem. Väl hemma mötes jag av ett gäng gamla saknade vänner som kommit för att spendera kvällen på sthlms gator...


Ett trevlig helg var det... Längtar till nästa!

hade

2 comments:

Anonymous said...

usch!

Karl Kurtti said...

Tja Adam! Hur gör du dina bilder så stora i bloggen? Jag har försökt med min men lyckas inte. Vore snällt om du kunde säga hur du gått till väga :) tack på förhand.