12/22/08

Bad


Vaknade idag vid 07:00 tiden av att det var en liten nisse utanför vårat fönster som sopade bort all snö....

Efter att ha vaknat till liv som begav vi oss till gymet, jag, Anton och Jonsson!



Sen efter gym passet så begav sig Anton & Adam till hotellets badutrymme!



Anthony öser i den lilla vattenrushbanan som dom av någon anledning valde att bygga in på det här lilla hotellet som vi hittade längs med vägen på någon avsides ort utanför Vancouver... Ösigt!



Addi & Antony


Nu checkar vi ut ifrån hotellet med kanske en av Kanadas största vattenrushbanan och beger oss nu mot Nelson för att få lite pow att filma/fota...

L8ers..

Finns inga ord...

3 comments:

. said...

sjuk härliga bilder.. nu mår jag inte illa längre!

The Milk Man said...

Hej ADAM God JUL varkar ju ass skont att hanga i vancover och jag sag att du hade den dar gulliga Anton med dig. har i indien ar det barar javligt varmt och bor i nogot slaks indiskt drog paradis dar det ar valigare att roka gront an att roka ciggaret.
men ska dra har ifran snart och istallet dar jag till bergen i indien ch sedan till nepal. maila mig garna och langtar efter dig gor victor kisses and free weed and a merry christmas

The Milk Man said...

halsssa Anton god jul !!