3/25/07

En dag på flygplatsen i Zurich


Det är natt i Zurich just nu och vi sitter/ligger 9 st Årebor inlåsta innanför passkontrollen på flygplatsen.
Några ligger och sover andra sitter insjunka i små hörn med sina MacBooks.
Vårat plan går imorgon eller rättare sagt idag. Så vi ska fördriva natten här på flygplatsen. Känns nästan som en skönare version av ett fängelse då vi är instängda i just Taxfree avdelningen. Verkar som om flygplatsen nästintill är övergiven, en och annan städare syns till då och då. Väldigt tröööt är jag också. Men det bästa med att vara instängd är att en drivkraft till att göra roliga saker föds för att fördriva tiden. Har tagit lite smoooda bilder på vad jag lyckades hitta på med min livliga fantasi för att fördriva lite skön tid. och till hjälp hade jag Martin som förevigade dessa trevliga små stunder med hjälp av en sån där man fotar med.
Så här blev det:




Hitta en rullstol som vi körde runt och gjorde lite tricky tricks med!






Helt plötsligt fick jag syn på en stor studsboll som jag kom på att man kan leka med, höll på i 10 min innan polisen dök upp blev sur.....






Men innan det han jag leka lite. Studs studs på mitt lilla huvud!





Stog lite på händerna mina också för att skynda på tiden






Ett klassiskt air, ninja kick!




Dubbel feet touch.......





Dubbel action







Klättrar lite på vägen här för att underhålla kameran, rätt roligt faktiskt!










En liten handplant kl 02:00






Nej, nu är det dags att sova!
Sov sött!








Men precis när vi skulle sova så fann jag en cykel, så var tvungen att ta några tramp. Martin förevigade även detta:











Iam the Staff






Jag och kung Henrik ute och glider vid 03:00 tiden






Kung Henrik i egen hög person.





Nej, nu är det verkligen dags att sova! Klockan är redan allt för mycket....



Iam out of here






Seee Yaaaaa........

No comments: