6/25/07

En Resa Till Ett Annat Land....


Imorgon börjar jag en liten resa som ska ta mig genom Norges vackra landskap och sånt som finns i Norge.... Så imorn beger jag mig till Oslo för att kolla läget där i 2 dar och undersöka vad som egentligen händer där.. Och vad det är för slags stad.. Sedan efter det ska jag träffa en skåning som ska plocka upp mig i sin skånska bil där han i baksätet har 2 små sthlmkillar.... Därefter ska denna skåning köra oss igenom Norge till kusten ( en resa på 5 timmar ). Där hittar vi glaciären Folge Fonna och på en sån åker man skidor.. Och det ska vi också göra... Men problemet är att inget boende vi har förns på sön... så tält eller likn kommer nog behövas.. Ett annat problem är att Folge Fonna just nu är ett slagfält av Norska ungdomar som gillar att dricka alkohol och åka på snö... En snubbe som äger ett hotell i Fonna sa att på kvällarna går det vilt till på detta lilla ställe.. Så vi får se vart det här ska sluta.
Följ denna spännande resa genom att dagligen surfa in och titta vad som händer i det knäppa Norge!

Hade!

love

No comments: