6/26/07

Några timmar här i Oslo...


Internet har varit nere hela kvällen, men nu kl 03:00 gick det igång!
Så en liten blogg blir det iallfall.....

Var väldans tröööt efter resan ifrån sverige, så när jag kom fram till lägenheten där 4 av mina gamla klasskompisar bor så var jag helt enkelt för trööt för att ge mig ut på stan. Så har inte hunnit uppleva så mycket av den norska kulturen än men det ser rätt lovande ut inför morgondagen...
De bor 5 killar här i lägenheten där jag bor på en röd soffa.. 4 av dessa mina då ex klasskompisar jobbar på dagarna så den 5 i detta glada gäng som är arbetslös fick ta hand om mig... Så vi gjorde massa roliga saker faktiskt, vi gick och handla, tog ut pengar ifrån en bankomat samt snacka lite tjejer.... Lite tv-spel blev det också.. Denna snälla kille heter Kim, så ni vet!
Money Shoot.....:



Efter att vi tagit ut pengar som ni ser på bilden så gick jag och Kim till Kiwi som det heter för att handla lite middag.... Så här gick det till:
Jag och kim går mot Kiwi


Välja->

Betala->

Färdig!



Ni förstår att jag blev trööt av allt det här springandet... hujeda mig!
Men klockan är som sagt redan för mycket, och jag ska nu ta och introducera en trio som följer med mig på min lilla resa till/genom Norge... Som ska hjälpa till med vissa saker på vägen.... typ saker som,,, ni förstår nog när ni ser...Här kommer dom iallfall : )
Magiska Trean


tbc.....

Sleep tight, l8ers!

No comments: