7/17/07

2326! That´s me..... En dag på den lokala bryggan....

För första gången på en litet tag nu så kom faktiskt solen fram idag med sin omgivande blåiga himel... Vilket var rätt schysst... Vi bestämmde oss för att ankra upp vid den lokla bryggan för lite kvalitetstid oss bröder imellan samt snubben som gett hos halva våran kromosomuppsättning...... Men vad kan man egentligen göra på en lokal brygga, alltså hur får man tiden att gå helt enkelt.... ja du... det här gjorde vi/jag:

Kom på att vi hade en sen här sak som gör att man kan, ja tro det eller ej, men man kan helt enkelt förflytta sig på vattnet och på så sätt ta sig över sjöar och hav utan att bli speciellt blööt... Men idag använde främst denna sak till att åka i en uppblåsbar ring som jag fick blåsa upp, vilket gjorde att jag fick syrebrist och låg i båten och hyperventilera för att inte dö.... Men rätt skoj var det... Far min satte sig tillochmed i ringen,,,,, som ni ser på bilden... Men det märks att kroppen är lite ostabilare hos äldre människor...


Vad gjorde vi sen då... jo, jag tog mig en rediga direktimporterad gul banan ifrån ett bananvänligt land i Afrika...


Alla var rätt tröööta efter alla h20:iga aktiviteter så vi låg och stekte våra vita hudar i lite skön uv-stråling.....


Men jag trööötna rätt snabbt på att försöka färga mitt vita skin för att på nåt sätt då tro att jag då kommer få mycket lättare att få tjejer för de gillar brända killar framför normal-färgade... Eller hur bränt skin på något sätt skulle få mig att må bättre, stärka mitt självförtroende=nope, bli bättre omtyckt av andra=nope, lättare att få tjejer=nope(eller kanske de som har samma IQ som en apa och tror att personligheten sitter i de brända skinnet.....mohaaa.... ni fattar nog vad jag menar..
Jag trötöötna snabbt på den här solgrejen... Så jag började leka lite istället, försöka minska de inkommande uv-strålarna genom att täcka för solen, fick ett HS faktiskt... : )

Trööötna på de också rätt snabbt, låg och hällde lite vatten på min hand ett tag i brist på annat, var inte så kul det heller.....

Nu har jag legat på samma ställe i massa sekunder och har slut på saker och göra...
Solen har även fått mig att känna mig lite knäpp nu, känner mig som en björn som ligger på en strand i 30 graders värme som bara vill krypa ur sin mustiga päls...
Måste dricka vatten nu... Här kommer lite random bilder ifrån dagen....

Far tror att han är fräääsig.....

Det klassiska doppet....

En blöt och något sur Adam.....

The End Of A Dag ON The Lokala Bryggan!

Fick nyss tid om uppkörning... Så måste dra.. så idag kl 13:45 smäller de! Andra gången gillt som man inte säger....... : /

L8ers.....

No comments: