7/15/07

Gardner Falk.......

Tja...... NU glider man runt som trädgårdsmästare med sina trädgårdsaktiga attribut runt om i folks gröna trädgårdar... Rätt skönt faktiskt, man får vara ute och chilla i solen och klippa och trixa och sånt där som just trädgårdsmästare göör : )

Är nere hos min inte alls lika broder just nu, han har jobbat sjukligt mycket och gick på semester för 2 dar sen så han är lite trööt av sig och vill mest ligga och dega.. Men lite roliga grejor har vi gjort...
Vi har ätit massa guliga ostiga krokar...

jippi.. Sen har vi faktiskt gjort något som är sjukligt roligt, nämligen att spela spelet Guitar Hero, som är..... ja! väldans roligt på alla roliga sätt men även vis... Så de var skojigt...

Ska försöka köra upp imorn om jag kan få en tid här i Skövde, vore bra! Känner att jag mår dåligt av att inte ha körkort nu faktiskt... Så hoppas de finns lite tider...
På förmiddagen jobbade jag skiten ur mig och automatiskt så blir man rätt hungrig av att jobba skiten ur sig, så vi åt lite lunch... Och en annan konsekvens som brukar slå in efter att man har mättat sin kropp med lite näring här och där är att den brukar bli lite trööt, speciellt om man råkat ätit lite mer än vad man borde.
Så efter lunchen gick vi hem för att vila på maten som det heter... Men jag pallade inte de, så jag gled ut och försökte ta några slags bilder på stan.... Men Skövde är inte så himla häpnadsväckande så det blev bara 1+2+2 bilder tror jag eller nåt såånt... Men titta ni om ni vill..






Dags att sova folks.... Sov gott!
Imorn fortsätter äventyren.....

1 comment:

..... said...

dude, du ser sjukt rå ut : )