7/26/07

Äntligen/أخيراً



Yeeep..... It´s true... Lika sant som att Victoria och ligan har plast meloner så har faktiskt Adam efter många om och men tagit sitt körkort eller kortkör..... Men resan dit har varit fylld av glädje, tragedi och stora depretioner, faktiskt nästan bara tragedi och depp egentligen förutom ca 2 minuters glädje då snubben sa så här till mig " Visst...humm... men visst du får dig ett körkort, visst...mjo.... öööhhh..grattis.. här" så gav han mig något ofrivilligt ett papper som funkar tillfälligt som ett körkort... Men det kändes ju rätt grymt just då faktiskt... Äntligen slipper man glida runt utan körkort! känns ungefär lika bra som när Djingis khan tog över Asien skulle jag tro eller när han på något sexuellt sätt lyckades göra så att ca 1/3 av Asiens befolkning på något suspekt sätt härstammar ifrån just vår kära Djingis....


Först bli kuggad i sthlm av en riktig sur-gubbe sen bli kuggad av en riktig sur-kärring i Uppsala för att sedan bli godkänd av en lång, något mager glasögonorm.. Sickness!
Sen jag fick det där jäkla körkortet så har jag åkt allt för mycket bil, trippmätaren visar 80 mil på 3 dagar vilket är lite för mycket enligt mina egna värderingar både ekonomiskt men framför allt miljömässigt..... Men nu är det som det är!
De är iallafall soft att man har fått ett kort som är gjort av plast med lite tryckt färg på som gör att man helt lagligt nu får framföra ett motorfordan av klassen AB eller vad det nu kallas!
Här är några till bilder på det fina plast kortet.... mohaaaaa mohaaaa!




Nog om det nu.... hihi! Nice med kortkör!
Imorn ska Adam till Orsa, ska jobba som coach åt en gäng kids under 2 dagar... Hoppa studsmatta och lite vattenhopp, kommer nog bli skoj! En redig story om äventyren där kommer senast söndag och tidigast imorn beroende på om Orsa har trådlöst vilket jag starkt tvivlar på!
Sov sött,,, ska upp 06:00 imorn och köra genom vårat inland!
Love