7/24/07

Wiiiiiiiii


Heeey... Ibalnd känner mig sig osynlig och det mesta går preis som man absolut inte vill att det ska gå, människor helt enkelt missar än...Men som tur Var jag hos en av mina favorit vänner igår, dvs Martin med sällskap av sin lilla broder...Vilka fick mig att tänka på lite bättre tankar... De bor ute i skogen och vid 21:00 tiden igår gled jag in i deras bo för att slå ankare i deras borg över natten.... Och det blev en mycket lyckad kväll må jag säga,,, eN Wiiiiiiiiii kväll! Sweetness and Awesomeness.....

Ni förstår nog vad vi ägna större delen av kvällen åt... Precis, Wiiii!
Zelda var sjukligt grymt och roligt, ni ser ju själva hur skoj det är:




Efter ett tag blev jag lite tröööt på tv-spelet så jag titta mig omkring och förevigade några saker med hjälp av min kamera.....




Blev inte mycket mer idag gott folk... Är rätt trööt av mig så ska försöka sova nu...

Btw så upptäckta jag här om dagen att det är på något konstigt sätt sjukt sexigt med tjejer som är gryyyymmma på Super Nintendo(spec mario), speciellt söta tjejer......
love it...

No comments: