7/2/07

The Session is on.....


Internet har varit nere nu i 34 timmar vilket gör mig redigt sur och allmänt förbryllad, men nu funkar det några minuter hoppas jag iallfall!
Så, FolgeFonna är rätt yber på många sätt och vis men även lite wack..

yber:
Väldans fin park
Sjuka miljöer
Grymt skön personal(dock inte ledningen)
Fina stenar
Grönt vatten
Soft frukost
Soft middag
Fina skate:ramper
Elof

wack:
Dåligt väder idag
Språket norska
Sättet norskar rör sig på
Norska matvanor
Norska priser
Norsk humor
Ledningen som äger Fonna
Roadkills till middag
m.m. Finns hur mycket som helst att berätta men där får det räcka säger mitt sjunde sinne.

Ja! 2 dagar utan bloggiliblogg.... vad har hänt, en jäkla massa! Har åkt lite lagg nu i 2 dagar vilket har varit sjukligt roligt faktiskt. Och igår kom Secondhands crew hit, dessa små pojkar gillar vi väldigt mycket.... Så på dagarna har vi åkt runt och hoppat och skuttat lite sådär.. Sen på kvällen har vi haft lite night sessions som har varit rätt episka... Fotograferna vill inte bara ge mig bilderna eftersom det är deras sätt att få in hyra samt få deras självkänsla stärkt. Men har fått nån bild och lyckats ta några sj!







Så dessa dagar har varit sjukt rutinmässiga, frukost,skidor,lunch,skidor,middag,vila,skidor,sova! Om och om igen....
Men idag har vi vilodag vilket är så in i hoppsan skönt... Min kropp är så trasig nu och behöver vila några timmar innan det är dags att hoppa lite mer..
Nog om det, vi är som sagt i FolgeFonna och jag har tagit lite bilder så ni kan få en inblick hur fint allt är och så här. Gud planerade väl när han byggde det här stället skulle jag tro : )






Sädär ja, titta va fint det är! Nu var det slut för den här gången, ska glida upp och ta mig en sån där powernap tänkte jag! Hoppas ni får en bra dag/lunch/kväll/natt!
L8ers folks...
Keep it dirty

Får är gott......