6/29/07

Vilken dag........

Pip pip pip...... klockan är 09:05 och jag har precis snoozat klart och kryper upp ur min lilla sovsäck! Drar på mig ett par lagom stora kalsonger och en lagom stor tröja... Med trööta steg tar jag mig till köket och tar ut ett paket ur kylen märkt med TineMelk Laktosredusert Sjoklade, öppnar förpackningen och häller ur innehållet i en skål fylld av cornflakes... Sen sätter jag mig bredvid en dude vid namn Robin i soffan som käkkar grööt.. Sedan avnjuter vi en frukost samtidigt som vi kollar Sunrise på MTV och snackar skit om alla videos vi ser... Sweet stuff...

Ring Ring Ring...... RIng, mobilen ringer och helt plötsligt är klockan jäkligt mycket och med en reflex som bara en Ninja kan ha svarar jag.. Det är dags att bege sig in i Norges inalnd, så nu är det time för att packa alla saker som jag spridit ut under dessa 2,5 dagar... Samtidigt vinkar Robin och Niklas hejdå ifrån ytterdörren....

2 timmar senare sitter jag i en silvrig bil med en människa från Skåne och två stycken homo från Sthlm, så nu skulle vi tillsammans åka i bilen 3 timmar, trodde vi jag! Visade sig att resan skulle ta 8 timmar vilket var bådde bra och dåligt kan man säga....

Vi blev väldigt lätt tröööta under resans gång vilket helt enkelt resulterade i att vi stannade ibland för att vila och då passa vi på att göra lite roliga saker... Först stannade vi på ett sånt här place där man matar bilen, där passa jag på att skate:A lite... It wAs AwEsOmE



Sedan efter det åkte vi lite till i bilen och lyssnade igenom det 2 skivor som fanns ännu en gång... Och nästa stop blev faktiskt ja ni ser själva..

Och ironiskt nog blev det ännu ett oväntat stop nästan direkt efter det : )


Inte köra så fort Ola :)
Och sen helt plötsligt när vi äntligen lyckats åka 2 timmar utan stop så stog det... Ett jätte stort vattenfall som vi stanna och titta på, hihi....


Det här blev som tur det sista stopet,, och nu körde vi hela vägen fram dit vi skulle... 22:00 kom vi fram och var så hungriga att vi kunde känna hur vårat underhudsfett minskade med drastiskt fart.. Otur som vi har så finns det såklart inget öppet i Norge vid denna tiden, plus att vi inte hitta vart vi skulle bo så vi fick tänka lite och så länge delade vi på ett paket nudlar som jag lagade till i en skate-ramp med tak över pga regn.. Så jag passa på att åka lite också efter jag ätit lite nudddels..


Boendet hitta vi som sagt inte, så jag och Simon sov i bilen medans de andra två pojkarna sov i skate-rampen tror jag...

Blev kanske inte världens bästa början på vår resa, men nu ätnligen sitter jag i soffa och värmer mig innan frukosten...
Dags för frulle.. Sen blir det lite åkning, rapporterar igen ikväll : )
L8ers floks....