9/19/07

Another actionless day....


Ingen skola, för tillfället inget jobb, ingen snö, inga vänner som inte jobbar eller går i skolan.... Så gör inte mycket nu om dagarna... Försöker göra nåt spånnande varje dag men det går lite si så där.. Idag försökte jag göra det lite roligt att ta sig ifrån porten in till lägenheten, var faktiskt helt okej...

koden...

Yeeep, det var visst här jag bodde...

Hissen...

Knappen i hissen...

Hemma...


När jag väl var inne så fördrev jag lite tid genom att leka med elden... Lagom skoj!



Mina dagar är inte för händelserika som ni ser men jag försöker göra det bästa av det genom att göra saker som normalt sätt är rätt tråååkiga och självklara till lite mer actionfyllda eller hur man ska säga...


Jo, den här dagen fick sitt slut också.... Dags att byta om!

Fråntill


Sov gott......

2 comments:

Anonymous said...

Hehe.. söta pjs tiger..

Isabelle Mrak said...

Gillar din pyamas ;)