10/30/08

Hej


Ligger just nu i en säng och vilar med min dator i knät vilket är något av det bästa jag vet, att få vakna upp, ligga och halvsova lite, kanske i 30 - 60min. Sen efter det gå och hämta lite sviniga rost-mackor med marmelad och smör på, sen krypa ner igen under det varma täcket. Ligga och vrida och vända på sig lite medans mackorna svalnar och blir lite krispiga ( ca 8min ). Sen ställer jag tallriken med mackor i sängen, tar upp datorn som ligger precis bredvid sängen och lägger den i mitt knä. Sätter på en skön rulle och börjar äta dom fruktansvärt goda rost-mackorna...

Igår var jag i Sandviken och tävlade lite också... Gick inte så bra tyckte jag men på nåt vänster så slutade jag på en 2:plats. Åkte dock mest snowboard vilket var väldans trevligt och roligt på alla möjliga sätt och vis som man tyvärr inte alltid kan ha på skidor! Imorn ska jag åka på en liten rail-tävling här i sthlm tänkte jag och shred:a lite snowboard.. Och sen på söndag blir det åka flygplan..

Nu ska jag vrida och vända mig lite mer i sängen.. :)

No comments: