10/29/08

QWE


Här kommer en liten bild på den nya tatueringen som jag gjorde igår...
Idag har jag hängt på Alpingaraget och monterat massa skidor och ordnat med pjäxor och sånt... Och sen blev klockan helt plötsligt nu, 16:45. Vet inte riktigt vad jag ska göra av resten av den här dagen faktiskt. Funderar på att gå och se en rulle kanske och svulla massa popcorn, finns inget bättre än en stor cola & en popcorn.. "Låt Den Rätte Komma In" har jag hört ska va bra så den blir det nog... Sen imorn ska jag upp till Sandviken och köra en liten railtävling.. Tänkte ta med brädan också och shred:a lite på den! Och sen på Lördag är det free radicals premiär nere i götet som jag tror jag ska åka på om det hinns med.. och på söndag drar jag till det ost-landet för att hänga där i 1 vecka för en tävling och lite träning...

Nu ska jag ut och hitta på nåt

L8ers..

5 comments:

Anonymous said...

världens bästa låt dääär. cool tattååe (:

Anonymous said...

fan, du har ju glömt "the"
when the things
ajajajajajajaj

Anonymous said...

snyggt!

Anonymous said...

are you serious?
adam, worst tattoo ever...

Anonymous said...

men....som någon sa här uppe..

ska det inte vara ett "the" till??