11/2/08

!!!




Så var man i ost-landet igen... gick upp 07:00 imorse för att sedan finna mig 15 timmar senare i ett hus i bergen i Gstaad... Finns väldigt snabbt internet här vilket är väldigt trevligt! Något som är mindre trevligt är att jag glömde min väska på flygplanet. När jag sedan skulle förska få tillbaka den på nåt sätt så visa det sig att kvarglömda saker och ting inte lämnas in förns efter sista flygningen.. Så det var bara att åka ifrån väskan så får jag ta den på hem vägen! Så nu har jag inga kläder alls att ha på mig... Som tur var så glömde jag inte skid-bagen med alla skidgrejor i.. Så imorn blir det stor handla på Migros som det heter här nere som kan jämföras med Rusta eller ÖB hemma i norr... Imorn ska det va alldeles för blåsigt för att åka också men ska möta upp lill Henrik harlaut imorn så ska vi ut och raila lite... Nu är jag väldigt trött!
Sov dags..

Hej

No comments: