11/3/08

Morningview


Tog den här bilden ifrån frukostbordet imorse, rätt trevligt att vakna upp till den utsikten! Såg ut att va rätt bra väder men när jag väl kom upp till backen så visa det sig att det blåste storm på fjället.. Så istället för att åka skidor så begav vi oss, jag, Henrik Harlaut, Jf Houle och Phil Casabon till minirampen för en lång skatesession! Efter skaten var jag helt slut och drog och lagade lite smarrig mat. Efter maten var lagad och klar så la jag mig i sängen med maten med mig då, la mig riktigt skönt, tog fram datorn min, tog fram den goda maten, satt på den trevliga serien Entourage och njöt av att ligga skönt, äta gott och titta på nåt gott!
Och just nu ligger jag på samma ställe som förut och äter lite på några riktigt fina hallonmarmelads mackor.. mmmmm!
Hoppas verkligen att man kan åka lite imorn....
Dags att knyta si nu..

Sov gott!

No comments: