11/13/08

DjurTröja

Idag eller om det var igår så slog jag upp tidningen Metro som brukar ligga och skräpa lite här och var i tunnelbanan... Det som först träffade mitt öga, "Elin Klings Nya Dagens Outfit Blogg" sen var det massa bilder på massa fashion tjejer som stod och såg överdrivet medvetna ut. Lite längre ner på sidan ser jag massor av länkar till dagens outfitbloggar.... Tycker det där är lite sjukt men man ska inte säga nåt förns man har provat på det... Så här kommer en dagensoutfit i Adamversion...

Jag och far min var på stan och shopa idag.. Sluta med att vi köpte en varsin djur-tröja!

Far i ett par väldigt ingångna jeans ifrån 1998 ( syns dock inte på bilen, men dom finns där) samt en tröja pryd med en varghona samt en avkomma...



Mig själv i en urtvättad mössa och en ny inhandlad tröja med 4 porträtt på av skogens kungar...




Nu ska jag och Nicke sitta och redigera ihop först avsnittet till vårt videoprojekt... Så ska bli kul och se hur det här slutar..

Hej

2 comments:

Anonymous said...

Flight of the conchords känsla! :)

Anonymous said...

Djurtröjor=bra grejer

Ser fram emor ditt och nickes projekt, verkar bli riktigt sweet!