11/12/08

O


Ligger på mitt gamla hederliga spot i sängen och arbetar lite med min dator...
Håller på och styr upp en massa inför vinter nu.. Fick nyss klart att det jag drar till Canada den 18 dec och sen efter det blir det ner till Colorado för att nöta park..
Håller även på och jobbar med en fotoutställning som jag ska ha i feb nångång på Kulturhuset i Stockholm.. Vilket är väldans trevligt och roligt! Så fort datumet är satt så är ni bjudna på vernissage... Håller även på med första avsnittet för filmprojektet jag har satt igång inför vinter.. Så imorn natt/dag ska jag och Nicke sitta och redigera ihop första avsnittet.. Ska bli kul och se hur det blir....
Men vädret är för dåligt här och det är lite trååkigt här i stan, satt nyss och kolla på min gode vän Jacobs blog: www.jacobwester.com Verkar vara sjukt soft där nere i Afrikat där dom är... vill dit, men men... :)
Och nu ska jag ut på stan och framkalla lite bilder..

Frid

1 comment:

Anna Bergström Dardanell said...

OJ! Hur tusan fick du till utställningen på Kulturhuset!? Jag lovar, jag är absolut inte avundsjuk hum..