2/24/09

Första dan här borta för andra gången....


Vaknade imorse vid 04:00 för att sedan somna om och sova i 20 minuter till för att sen vakna igen... Detta pågick fram till 07:00 då resten av folket under detta tak steg upp.
Trött som tusan gled jag och Nicke upp till köket där det skulle bjudas på frulle: socker-mjölk med socker-flingor och till det serverades det en vit-socker-bagel samt en kopp vattnig kaffe. Mat är inte amerikanarnas grej riktigt tror jag... Efter en sockerchock hoppade crewet in i bilarna för att påbörja en 15 minuters resa till skidbackarna...

Fint väder var det idag vilket det inte har varit på en väldigt lång stund här i Colorado så vi var glada.... Idag skulle dom foto svängbilder i backen så vi som var här för att hoppa i hopp fick dan ledig till att leka runt som vi ville... Jag och Nicke var väldigt trötta så vi gjorde inte så där jätte många knop..

Matpause


Som sagt så gjorde vi inte allt för mycket, blev en del solande som i sin resulterade i en rudolf-näsa...


.
.
.

Efter en lagom lång dag på berget drog vi hem för att sedan inte göra allt för mycket...

Jag tog och stretchade ut min kropp lite...

Efter ett ha tagit det lungt ett tag kände jag att det var dags att ansa ansiktshåren lite...

När ansiktet var lent och fint var det dags för middag. Efter middagen tog jag och gjorde lite efterrätt till alla, bananasplitt blev det...
Min amerikanska team manager Mike Powell tyckte det var gott, han slog även vad om 5 dollar med fotografen om att Abba helt klart var ifrån Australien, fotografen visste bättre och blev 5 dollar rikare...
Tiden gick och jag kände att det var väldigt svårt att hålla ögonen öppna så nu var det dags att knyta sig till sängs. Men innan man går och lägger sig så ska man såklart borsta tänderna rena och fina...


Sov dags, med trötta steg iförd min nattutstyrsel tog jag mig till sängs för att somna in snabbt & säkert...



Hej...

No comments: