2/23/09

Från Agavägen 18 till Hammerstone Lane 455


Den har dagen började med att jag vaknade till liv vid 06:00 tiden, gick upp, satte på mig kläder och nödvändiga accessoarer för att sedan ta och packa ner det sista i resväskan. En stund senare satt jag i bilen på väg till Arlanda med Nicke, mor min och Fillan. Väl framme checkade vi in vid Continetals incheckningsdisk vilket inte var det lättaste, sämsta flyg-bolaget någonsin... Innan vi ens fick checka in våra väskor blev vi förhörda av en väldigt otrevlig man som bröt på nåt konstigt språk, han fråga:
-Har ni något vapen i väskan?
-Vem packade din väska?
-Om inte du packade den, vem?
-Är du den egentliga ägaren av väskan?
-Om inte, vem och när lånade du den av den egentliga ägaren?
-Vid vilken tidpunkt packade du väskan?
-Var befann du dig när du packade den?
-Har du gömt nåt i väskan?
-Om du har, vad och vart?
Och dessa frågor fortsatte i liknande still i ca 15 min. Väl inne vi gaten kom det även 15min av nya sjuka frågor...

.
.
.


Tillslut tog vi oss ombord på planet och där satt vi i 9 timmar och 23 minuter innan vi landade något försenade på Newark/New York... Nu var det bråttom så vi sprang snabbt som ögat till gaten, såklart så hade dom skrivit ut fel gate på våra boardingkort... Snabbare än blixten själv tog vi oss till den rätta gaten, såklart så stängs dörren precis när vi kommer i blixtens fart... Fanns plats på nästa flight 4 timmar senare så det var bara att börja fördriva tiden så gott det gick..


Här är tre lite rundare bilder ifrån flygplatsen....




Först 4 timmar på ett till flyg, sen 2 timmar i en stor vit bil för att sedan rulla upp till K2-huset på Hammerstone Lane 455... Och nu sitter vi här i lek-rummet och leker lite... Och nu börjar jag bli väldigt trött.. Imorn kommer en update ifrån första dagen på shooten...


.
.
.

sova dags..

HEJ

No comments: