2/17/09

Kupolen i Borlänge...


Igår kväll vid 20:30 tiden lämnade vi Falun för att ta oss ut på autoban som skulle ta oss till Borlänge.... Vid kupolen i Borlänge hade Kalle hittat ett spot som han ville köra och som ni ser så är det inte helt riksfritt... Jag kände att jag inte riktigt behärskar min bräda så mycket så jag kan hoppa ut för så där många trappor men jag körde ett bomb-drop istället som det blev en mycket bra bild ifrån, så jag var nöjd...

Kalle öste på och levererade.. Cräääzy var det


Kl 03:30 var vi klara och packade in alla sladdar, lampor & grinchen(fart-maskinen) i Hasses handmålade volvo... Det var en trevlig natt där det blev mycket bra shoots på både foto & film...


Nu bär det hem till sthlm för några dagars redigerade för att sedan på måndag bege sig till andra sidan Atlanten igen..

Hej

No comments: