2/19/09

på-->början av wP-4

Dagen började med att jag tog pendeln över till Nicke och så drog vi och svina i oss en väldigt fin och välsmakande buffé.. Uppsvullen och tung satte jag mig framför datorn och började sakta men säkert att logga band... 2 timmar senare ropar Nickes mor till mat, något nersvullen tar jag upp ur den sköna stolen och börjar ta mig upp för trappen och sätter mig ner vid det väldigt lila & dekorativa middagsbordet...


Mät och belåten sätter jag mig återigen ner i den insuttna läder-solen och börjar återigen att logga in saker..


Efter att ha suttit in stolen lite mer kommer Nickes mamma ner med lite god efterätt till oss...


Återigen jätte svullen dock inte så mycket kvar att logga, vilket är bra...
Tillslut så var loggandet klart och det var dags att sätta klorna i allt rå-material. Började först med att skriva lite saker jag ska säga..


Och nu, 03:37 så har vi faktiskt kommit en bra bit på vägen...

det e Skoj..

Sov a dags...

1 comment:

Anonymous said...

god morgon! tvätta händerna..