2/22/09

tillbaka till snabbmatslandet

Nu är avsnittet klart och kommer komma upp här om kanske 4-6 timmar skulle jag tro. Så vid 20 tiden : ) ....... Och efter 3 långa nätter så blev det faktiskt väldigt bra... Så det är skoj!
Å just nu håller jag på att återigen fylla upp min resväska för att imorgon ta mig över till det stora landet på andra sidan den stora havet. Jag & Nicke flyger först till Denver för att spendera en vecka i Breck på en K2-shoot.. Efter det drar vi när till Park City där vi ska bo hemma hos Blake Nyman och filma med han och Surface gänget i 10 dagar och sen hem... Ska bli en rolig resa!

Och nu ska jag ta och bege mig ut på stan för att inhandla lite film-rullar och sånt...

Hej

3 comments:

Anonymous said...

kom igen då! upp me skiten:)

Anonymous said...

När kommer den upp?

Anonymous said...

Vill se nu :D:D